دستگیره کابینت ممبران و هایگلاس + قیمت خرید جدیدترین مدل ها

دستگیره ها یکی از کاربردی ترین یراق آلات کابینت ها به شمار می روند که تاثیر بسزایی در زیبایی این محصولات دارند. برای هر کابینت بر حسب نوع و مدل آن باید دستگیره متناسب خریداری و نصب نمایید.

کابینت آشپزخانه نقش مهمی در ایجاد زیبایی و نظم دادن به آشپزخانه ها دارند. دستگیره کابینت یکی از مهم ترین یراق هایی است که بر روی کابینت ها نصب می شوند. این مدل از یراق آلات هم به کاربردی شدن و استفاده آسان از کابینت ها کمک می کنند و هم نقش مهم در ایجاد ظاهری زیبا برای کابینت دارند. دستگیره کابینت در طرح های مختلف با متریال گوناگون ساخته و در بازار موجود هستند. یکی از شیک ترین مدل های دستگیره کابینت می توان به دستگیره کابینت ممبران اشاره نمود. 

دستگیره کابینت

بر روی تمام کابینت ها دستگیره نصب شده است حال یا این دستگیره ها بر روی بدنه درب کابینت نصب و قابل مشاهده هستند و یا از انواع دستگیره مخفی در کابینت ها استفاده شده است. یراق کالا از مهم ترین مراکز فروش و پخش دستگیره کابینت در تهران می باشد. این مجموعه دارای باکیفیت ترین محصولات است که با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود. برای خرید دستگیره کابینت و مشاهده محصولات به فروشگاه یراق کالا مراجعه بفرمایید. شما می توانید انواع دستگیره کابینت لوکس و لاکچری را در لیست محصولات این فروشگاه بیابید. لوکس بودن و زیبایی دستگیره ها تاثیر بسزایی در ظاهر کابینت آشپزخانه خواهد داشت.

انواع دستگیره کابینت

دستگیره های مختلفی در بازار موجود هستند که هر یک دارای کاربرد مختلفی می باشد. از انواع دستگیره موجود در بازار می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دستگیره مدرن
  • دستگیره کلاسیک
  • دستگیره سرامیکی
  • دستگیره توکار
  • دستگیره  مخفی
  • دستگیره کشو 

امروزه کابینت ها در مدل های مختلفی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند که برای هر کدام از این مدل ها انواع دستگیره طراحی شده است. باید بدانید برای کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت گلاس و ... از دستگیره های مختلف و متناسب با طرح آن ها استفاده می شود. در فروشگاه یراق کالا می توانید جدیدترین محصولات را خریداری نمایید.

دستگیره کابینت مدرن

یکی از مهم ترین عواملی که دکوراسیون آشپزخانه را می سازد، سبک و مدل کابینت است. یک آشپزخانه مدرن در واقع به معنای استفاده از کابینت های مدرن می باشد. استفاده از دستگیره کابینت مدرن باعث تزیین و جذابیت کابینت های مدرن خواهد شد. دستگيره کابينت مدرن اصولا بلند و کشيده با خطوط صاف و ساده می باشد که در طرح و اندازه های متفاوت ارائه شده است. 

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره های کلاسیک با توجه به تنوع زیاد در مدل ها و رنگ ها و اندازه های متفاوت، برای تمام سلیقه ها در بازار موجود می باشد. دستگیره های کلاسیک دارای طراحی بسیار زیبا و به روز و در رنگ های زیتونی، طلایی، سفید و طلایی، کروم و مات در فروشگاه های یراق آلات موجود هستند. دستگیره های کلاسیک فارق از زیبایی دارای حسی نوستالژیک نیز می باشد که به فضای آشپزخانه شما روح می بخشد.

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت ممبران

کابینت های ممبران سفید اگر دارای ابزار و لبه های طلایی هستند پیشنهاد می شود از دستگیره های سرامیکی سفید طلایی استفاده نمایید. این دستگیره ها ظاهری شیک به فضای ساختمان شما می بخشند. دستگیره کابینت ممبران، یکی از  گزینه‌هایی است که تغییر بسیار چشم گیری برای ظاهر کابینت‌های به کار رفته توی آشپزخونه، به ارمغان می آورند. با عوض کردن دستگیره کابینت ممبران شاید اصلا لازم نباشد کابینت‌ ها را عوض کنید و شاهد یک تغییر چشم گیر خواهید بود. دستگیره کابینت ممبران می‌ تواند از جنس‌های مختلفی مانند:  فلزی یا استیل، سرامیکی، برنج و یا حتی چوبی باشند.

دستگیره کابینت ممبران

نکات مهم برای انتخاب دستگیره کابینت ممبران سفید


انتخاب دستگیره کابینت کاملا بستگی به رنگ کابینت ممبران داره. برای انتخاب رنگ دستگیره‌های کابینت ممبران، بهترین کار اینه که چندین اصل رو مد نظر داشته باشیم. اگه کابینت آشپزخانه ما دارای رنگی روشن است، بهتره از رنگی با توناژ تیره‌ تر برای دستگیره‌ها استفاده کنیم. به طور مثال اگه کابینت‌ های شما رنگ کرم و یا قهوه‌ ای ملایمی دارند، بهتر است دستگیره‌ های برنجی را برای آن ها انتخاب و نصب نمایید.

اگر کابینت ممبران شما سفید رنگ است و جنس و ظاهرش براق نیست یا مثلاً چوبی و دارای سبک کلاسیک است، دستگیره سیاه و مات بهترین گزینه برای نصب در این مدل ها می باشد. نباید فکر کنیم که چون کابینت‌ها مات هستند پس بهتره از یک دستگیره براق براشون استفاده کنیم. این کار پارادوکس ناخوشایندی برای بیننده ایجاد می‌کند.

دستگیره کابینت مخفی

دستگیره های مخفی یکی از پرفروش ترین انواع دستگیره کابینت در بازار می باشند که برای کابینت و کشوهای پایینی استفاده می شود. این مدل از دستگیره های کابینت مخفی یا همان شاخه ای در در قسمت بالایی درب کابینت نصب شده و فقط یک قسمت نقره ای کوچک از بالا دیده می شود. انواع گسترده ای از دستگیره کابینت مخفی وجود دارد که از کاربرد و جنس های متفاوتی برخوردار هستند.

دستگیره مخفی کابینت هایگلاس

برای این که دکوراسیون آشپزخانه مدرن تر به نظر برسد راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از دستگیره های مخفی برای کابینت آشپزخانه است. دستگیره مخفی کابینت آشپزخانه ظاهری کاملا توکار دارد و در واقع از بیرون هیچ دستگیره ‌ای برای باز کردن درب‌ های کابینت وجود ندارد. دستگیره کابینت کریستالی و دستگیره کابینت نگین دار از جمله دستگیره های فانتزی هستند که اغلب از طرف خریداران برای کابینت هایگلاس مورد استقبال قرار می گیرند.

قیمت دستگیره کابینت

دستگیره کابینت هایگلاس

اگر قصد خرید کابینت هایگلاس را دارید و یا احس مس کنید که دکوراسیون آشپزخانه شما مدت زیادی ثابت بوده و به نوعی کسل کننده شده است بهترین و راحت ترین گزینه ای که پیش رو دارید استفاده از دستگیره های شیک و جدید برای کابینت های آشپزخانه تان است. این راه حل بسیار ساده و ارزان است. بسیاری از دستگیره های کابینت دارای طراحی زیبایی هستند اما به طور حتم تمامی آن ها برای دکوراسیون آشپزخانه شما گزینه مناسب نخواهند بود. دستگیره های کابینت باید با توجه به جنس کابینت، رنگ و سبک آن انتخاب و بر روی کابینت نصب شوند. با توجه به این که کابینت های هاییگلاس براق و درخشان هستند و اغلب در کابینت آشپزخانه مدرن به کار می روند، انتخاب دستگیره برای آن ها باید پیرو اصولی باشد تا بتوان به کمک آن ها زیبایی کابینت ها را چندین برابر کرد. 

دستگیره کابینت خطی

مناسب ترین نوع دستگیره برای کابینت های‌گلاس، دستگیره های خطی هستند. این مدل دستگیره شبیه به یک خط است که یا به صورت افقی و گاها به شکل عمودی بر روی کابینت اجرا می ‌شود. البته برخی افراد به این مدل دستگیره کابینت، دستگیره دو پیچ نیز می ‌گویند زیرا به کمک دو پیچ در ابتدا و انتهای آن بر روی بدنه کابینت سوار می ‌شود.

قیمت دستگیره کابینت

دستگیره کابینت یکی از اصلی ترین یراق آلات کابینت به شمار است. دستگیره کابینت باز و بسته کردن درب کابینت و کشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود طرح و مدل‌های مختلف در دستگیره‌های کابینتی، باعث شده که این یراق کاربردی تا حدود زیادی جنبه‌ی تزیینی نیز داشته باشد. به ساده‌ترین کابینت‌ها می‌توان با استفاده از دستگیره‌های زیبا، نمای چشمگیری بخشید. قیمت دستگیره و یا سایر یراق آلات می توانند بر قیمت تمای شده کابینت شما تاثیر مستقیمی بگذارند. توصیه می شود همیشه بهترین و با کیفیت ترین مدل دستگیره را برای کابینت خود انتخاب نمایید زیرا دستگیره ها نقش بسیار مهمی بر روی کیفیت و کارایی کابینت شما دارند. نصب دستگیره کابینت بسیار ساده بوده و خودتان پس از خرید دستگیره به راحتی می توانید آن ها را جایگزین دستگیره های قدیمی نمایید.


ارسال نظر درباره این موضوع