میز تلویزیون ام دی اف

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر تلویزیون ها, میزهای تلویزیون نیز تغییر کردند. مدل های مختلف, متنوع و زیبایی از میز تلویزیون طراحی شده است که علاوه بر ظرافت, کارایی بسیار بالایی دارند

ساخت میز تلویزیون ام دی اف

میزهای ال سی دی و دکور پشت میز همواره جزو دکورهای موردعلاقه صاحبان منازل هست. همواره مشتریان زیادی این میز تلویزیون MDF یا همان میز LCD را سفارش می‌دهند.تقریبا امروزه تلویزیون ال سی دی به جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون هر خانه ای تبدیل شده است و روز به روز به تعداد افرادی که از تلویزیون های ال سی دی در خانه خود استفاده می کنند افزوده می شود. هر خانواده ای که قصد اسباب کشی به خانه ای جدید دارد و یا بدنبال تعویض دکوراسیون قدیمی خود است حتما یکی از وسایلی که برای خانه شان تهیه می کنند تلویزیون ال سی دی نو و شیک است. 

 

میز ام دی اف

بعضی از خانواده ها حساسیت بیشتری بروی مدل میز ال سی دی بخرج می دهند تا خود تلویزیون!. مدل میز ال سی دی علاوه بر جنبه زیبایی که بر دکوراسیون اتاق نشیمن و هال پذیرایی خانه می گذارد کاربرد بسیار مهمی هم دارد. حتی اگر تلویزیون ال سی دی شما به دیوار هم متصل شده باشد باز هم به مدل های میز ال سی دی شیک و کاربردی نیاز دارید. باید توجه داشته باشید که هر تلویزیونی به میز مخصوص خود نیاز دارد برای تلویزیون های بزرگ نیاز به میزهای بزرگتر و طویل تر است و یا برای تلویزیون های جدید که طرح محدبی دارند انتخاب میزی هماهنگ با طرح محدب آنها می تواند ترکیب جالبی را بوجود بیاورد.

میز تلویزیون شیک

 

 میز تلویزیون ام دی اف مناسب برای دکوراسیون منزل

یکی از مسائلی که در انتخاب میز تلویزیون ام دی اف بسیار اهمیت دارد رنگ این محصول می باشد. شما باید میز تلویزیونی را انتخاب کنید که رنگ قالب مبلمان منزل شما باشد. به طور مثال اگر رنگ چوب سرویس مبلمان استیل و یا مبلمان را حتی شما فندقی است یا ونگه باید یک میز تلویزیون در همان رنگ انتخاب کنید. اگر میز انتخابیشما دو رنگ است باید به رنگ قالب آن توجه داشته باشید. 

 

جدیدترین مدل میز تلویزیون ام دی اف

 

 

میز ال سی دی

 

برای ست کردن رنگ میز با وسایل منزلتان  به نکات مهم زیر توجه نمایید 

هیچ گاه میزهایی را که از چند رنگ در ساختش استفاده شده ، نخرید زیرا سریع از مد خارج شده و شما را خسته می کند.

اگردارای مبلمان سفید و میز سفید هستید ، برای اینکه منزل شما بی روح و خسته کننده نباشد ، یک میز مشکی انتخاب کنید تا مبل و میزتان بهتر دیده شود . انتخاب میز سفید اشتباه است و با این کار نشان می دهید چیزی از فنون دیزاین و چیدمان منزل نمی دانید.

اگر در دیزاین منزل از فرش زرشکی ،مبلمان کرم استفاده کرده اید ، باز هم رنگ مشکی را انتخاب نمایید.

اگر دارای مبلمان قهوه ای هستید ، میزی را انتخاب کنید که رنگ قهوه ای یک پرده تیره تر یا روشن تر از مبلمان داشته باشد.

اگر کف منزل شما پارکت است ، میزی برای شما مناسب است که رنگ مشکی یا رنگ قهوه ای تیره یا روشن تر از پارکت داشته باشد.

رنگ میز LCD خود را با جا کفشی منزل هماهنگ نکنید زیرا جذابیت و جایگاه میز بسیار پایین می آید چرا که جا کفشی در دیزاین منزل نسبت به میز جایگاه پایین تری دارد.

اگر میز شما در نزدیکی پرده قرار دارد می توانید رنگ میز را با توجه به رنگ پرده انتخاب کنید . اگر پرده کرم است ، میز قهوه ای انتخاب نمایید . اگر رنگ پرده شما زرشکی است ، رنگ میز را مشکی انتخاب نمایید.

در صورت قرار داشتن میز و کابینت آشپزخانه در یک خط دید می توانید رنگ میز را با کابینت ست کنید اما اگر کابینت و میز در یک خط دید قرار ندارد نباید رنگ کابینت را با میز ست کنید.
 

 

میز ال سی دی ام دی اف

 

شش نکته برای انتخاب یک میز تلویزیون

انتخاب ارتفاع دید راحت

نگه داشتن گردن خود در زوایای ناخوشایند برای ساعت ها منجر به احساس ناراحتی خواهد شد، بنابراین میز تلویزیون شما باید طوری انتخاب شود که صفحه نمایش درست همسطح با دید شما باشد. ارتفاع توصیه شده تلویزیون حدود 42 اینچ است، اما بهترین موقعیت آن بستگی به ارتفاع مبل یا صندلی های شما دارد. برای تنظیم سفارشی و مناسب، سطح دید خود را در حالت نشسته اندازه گیری کنید، اطمینان حاصل کنید که بخش مرکزی تلویزیون شما خیلی بالاتر از سطح دید شما نباشد. توجه داشته باشید که میز تلویزیونی را خریداری کنید که در صورت نیاز مقداری قابلیت تنظیم داشته باشد.

تطبیق اندازه تلویزیون با عرض آن

اگر شما تصمیم گرفته‌اید که یک تلویزیون 40 یا 50 اینچی برای منزل خود تهیه نمایید، در مورد اینکه چه مقدار از دیوار یا فضای کف منزل را برای یک مدل تلویزیون وسیع باید کنار بگذارید، فکر کنید. اگر فضای منزل‌تان اجازه این کار را می دهد، به دنبال کنسول های تلویزیونی بگردید که از صفحه نمایش شما بزرگ تر باشند تا از مسائل جانبی غیر ضروری جلوگیری کند، مخصوصاً اگر قرار است تلویزیون شما در وسط اتاق قرار گیرد. اگر چه یک تلویزیون صفحه تخت معمولاً پایه‌ای برای توزیع وزن دارد، اما در صورتی که میز تلویزیون خیلی کوچک باشد، خطر بالا و پایین رفتن یا واژگون شدن صفحه نمایش وجود دارد. شما هم‌چنین بایستی اطمینان حاصل کنید که میزهای پیشنهادی ظرفیت تحمل کافی برای حمایت از صفحه تخت تلویزیون شما را داشته باشد.

تکمیل چیدمان اتاق

داشتن یک اتاق کوچک یا نامنظم به این معنا نیست که شما مجبور به رها کردن تلویزیون رویاهای خود هستید. میز تلویزیونی را انتخاب کنید که قابلیت چرخیدن داشته باشد، به این ترتیب شما می توانید زمانی که فضای موجود برای تلویزیون شما به راحتی با صندلی شما منطبق نیست، زاویه دید مطلوب خود را پیدا کنید. یک میز تلویزیون که در گوشه قرار داده می شود، به شما اجازه می دهد تا یک صفحه نمایش بزرگ را در یک نقطه جمع و جور جا دهید، این در حالی است که پایه تلویزیون دیواری فضای اتاق مقابل صندلی تان را آزاد می گذارد تا بتوانید به راحتی حرکت کنید. حتی اگر تلویزیون را جدای از یک میز به دیوار نصب کنید، یک کنسول دیواری برای اضافه کردن ظرفیت ذخیره سازی به اتاق مفید است.

انتخاب یک سبک

میزهای تلویزیون در انواع متنوعی از عناصر تزیینی از قفسه‌های تاشو گرفته تا میزهای گرد و اشکال نامتقارن در دسترس هستند. سبک‌های مخلوط منجر به دکوراسیون گیج کننده‌ای می‌شوند، بنابراین با کنسول‌های تلویزیونی که با زیبایی شناسی فعلی شما سازگار است، ادامه می‌دهیم. خطوط هندسی ساده و قفسه‌های باز، احساس مینیمالیستی از فضای معاصر را به دست می‌دهند. برای اینکه اتاق روشن‌تر، جادارتر و بزرگ‌تر دیده شود، اشیای کم رنگ و خنثی، سفید یا خاکستری روشن را انتخاب کنید. مواد جامد تیره و خطوط روشن در میان دکورهای قابل تغییر خانه وجود دارند، در حالی که چوب‌های رنگی، قاب‌های ضخیم، و جزئیات تزیینی، زیبایی بسیاری از اتاق های سنتی را تکمیل می‌کنند.

انتخاب مواد مناسب

سعی کنید میز‌های تلویزیونی ساخته شده با این 5 ماده معمول را تهیه نمایید: چوب، شیشه، فلز، تخته خرده چوب و MDF. چوب، تخته چند لای روکش‌دار شده و فلز مواد با طول عمر طولانی هستند و از آنجایی که میزهای تلویزیونی چوبی تقریباً سنگین هستند، بنابراین زمانی که بچه‌ها یا حیوانات خانگی در حال دویدن هستند ثابت باقی می‌مانند. بسیاری از میزهای تلویزیونی شیشه‌ای بادوام بوده و حمایت‌های فلزی برای استحکام خود دارند، اما اگر شما می‌خواهید آن‌ها را تمیز و به دور از ترک خوردن نگه دارید، بهتر است که این میزهای شیشه‌ای را برای خانواده‌های کم جمعیت کنار بگذارید. میزهای تلویزیونی ساخته شده با تخته خرده چوب و  فیبر چوبی جایگزین‌های ارزان‌‎تر برای چوب می‌باشند، با اینکه طول عمر کمتری دارند ولی به اندازه کافی بادوام هستند تا برای استفاده روزانه مناسب باشند.

برنامه ریزی برای ذخیره سازی و سازمان دهی

نگه داشتن تلویزیون خود به دور از درهم ریختگی و آشفتگی کابل‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای به نمایش گذاشتن صفحه تلویزیون‌تان است. اگر می‌خواهید دکور خاصی را در صفحه نمایش خود داشته باشید، میز تلویزیونی را خریداری کنید که دارای محلی برای چینش و نگه داری مرتب روزنامه‌ها و و سایر تجهیزات رسانه‌ای باشد و میزهایی را جستجو کنید که دارای فضای بیشتری برای بر روی خود هستند. بسیاری از تلویزیون‌های موجود که شامل فیوزهای خودکار برای حفظ و کنترل سیم هستند، به شما کمک می‌کنند تا کابل‌ها را پنهان کرده و خانواده خود را از خطرات برق گرفتگی محافظت نمایید. بسته به سبک خود، بین قفسه‌های باز، محفظه‌های بسته و کشوها یکی را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب نوع و اندازه میز تلویزیون مناسب خود، زمان آن فرا می‌رسد تا میز تلویزیون خود را یا از بازار تهیه کنید یا سفارش داده و تهیه کنید. مدل‌های خوب و با کیفیتی در بازار می‌توان یافت ولی مهم‌ترین مشکل مدل‌های موجود در بازار، عدم خلاقیت و تکراری بودن طرح‌ها می‌باشد. این در حالی است که شما می‌توانید تمام موارد را بعد از انتخاب میز تلویزیون خود کاملاً با سلیقه خود بسازید. اعم از دستگیره، رنگ، اندازه، جنس و….. .

جدیدترین مدل میز تلویزیون ال سی دی

 

 

 

 


ارسال نظر درباره این موضوع