کابینت ممبران طوسی

مدل کابینت ممبران از انواع طرح های زیبا و شیک کابینت آشپزخانه است و این طرح نوع پیشرفته کابینت های کلاسیک و چوبی به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون آشپزخانه تان را به صورت کلاسیک دیزاین کنید بهتر است این طرح کابینت ها را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید.

جدیدترین مدل های کابینت ممبران طوسی در سال 1399

کابینت  ممبران  به دلیل حکاکی و برجسته سازی که روی در آن ها وجود دارد از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و این طرح کابینت ها فضای داخلی آشپزخانه را جذاب تر می کنند و به دکوراسیون آشپزخانه تنوع می بخشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت ممبران را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

رنگ طوسی کابینت ممبران

با انواع دستگیره کابینت ممبران آشنا شوید.

رنگ بندی کابینت ممبران

رنگ بندی و ترکیب رنگ، مساله مهمی در دکوراسیون داخلی منزل و کابینت ها ست. اگر کابینتی که برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید، از رنگ، طرح و مدل مناسبی برخوردار نباشد، کابینت شما هر چند که زیبا و شیک باشد، بدقواره و بد فرم به نظر بیننده می رسد. کابینت ممبران، نسل جدیدی از کابنیت های امروزی ست که از مواد و متریال جدید تولید و ساخته می شود و جای خود را در بسیاری از خانه های ایرانی باز کرده است.بعد از رنگ سفید برای کابینت ممبران ،رنگ طوسی مورد پسند مشتریان می باشد.

 

بهترین رنگ کابینت ممبران

 

کابینت های ممبران بر خلاف کابینت های مدرن و امروزی دارای طرح های کلاسیک و شلوغ هستند و این طرح کابینت ها دارای قفسه و ویترین و محفظه های زیادی برای قرار دادن ظروف می باشند علاوه بر این کابینت ممبران در انواع رنگ های متنوع نظیر سفید و مشکی و آبی و خاکستری و طوسی و طلایی و بنفش و قهوه ای و کرم و … موجود هستند که شما می توانید با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و ابعاد آشپزخانه رنگ کابینت را انتخاب نمایید.

 

جدیدترین مدل کابینت ممبران طوسی

 

 

کابینت ممبران از چه متریالی ساخته شده است؟

کابینت ممبران که نام دیگر آن کابینت وکیوم است، در اصل از جنس ام دی اف خام تولید شده است که با روکش پی وی سی، روکش و به نوعی وکیوم می شود. ام دی اف خام، قبل از روکش شدن، توسط دستگاه های بسیار پیشرفته CNC بر طبق سلیقه و میل مشتری، طراحی می شود. شما می توانید هر نوع طرح و مدلی را که برای کابینت های آشپزخانه خود می پسندید، سفارش دهید و بر روی کابینت های خود طراحی کنید.

 

قشنگ ترین مدل کابینت ممبران طوسی

 

 

کابینت ممبران در دو سبک مدرن و کلاسیک، تولید و ساخته می شود. اگر طرح هایی که بر روی کابینت زده می شود از طرح های کلاسیک باشد، کابینت تولید شده، کابینت ممبران کلاسیک است و اگر از طرح های جدید و ساده در طراحی ام دی اف استفاده شود، کابینت ممبران مدرن تولید می شود.

کابینت ممبران در سبک مدرن، می تواند براق و مات باشد و این مساله به روکش کابینت ممبران بستگی دارد. اگر در روکش کابینت ممبران، از روکش ضخیمی که بسیار شبیه روکش های گلاس است استفاده شود، این کابینت در نوع براق ساخته می شود.

 

مدل جدید کابینت ممبران طوسی در سال 99

 

کابینت ممبران چه خصوصیاتی دارد؟

 

جدیدترین مدل کابینت ممبران طوسی در سال 99

کابینت ممبران خصوصیات و ویژگی های قابل توجهی دارد که باعث شده این مدل کابینت، جایگاه ویژه ای در آشپزخانه داشته باشد. البته همان طور که می دانید، هر نوع کابینت مزایا و معایب خاص خود را دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

قیمت کابینت ممبران به صرفه است و کابینت مناسبی از نظر اقتصادی محسوب می شود. هر چه کابینت ممبران ساخته شده، پرکار تر باشد و طرح های کلاسیک و شلوغی بر روی آن زده شود،  قیمت کابینت شما گران تر خواهد شد.

کابینت ممبران در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی تولید و ساخته می شود و می تواند سلیقه های متنوعی از افراد را تحت پوشش قرار دهد.

رنگ بندی کابینت ممبران اگر در سبک مدرن باشد، متنوع است و اگر در سبک کلاسیک باشد، رنگ بندی محدودتری دارد.

کابینت ممبران، به دلیل آنکه با روکش PVC وکیوم  می شود، کابینت ضد آب و ضد رطوبت است و به همین دلیل از دوام نسبتا زیادی برخوردار است.

کابینت ممبران از جمله کابنیت هایی ست که بعد از استفاده تجدید ناپذیر است و ممکن است به طبعیت و محیط زیست آسیب برساند.

نحوه نگهداری کابینت ممبران آسان است.

تمیز کاری کابینت ممبران نسبت به سایر کابینت ها آسان است و به راحتی تمیز می شود.

از متریال ممبران در ساخت کمد و سایر لوازم منزل مانند سرویس خواب یا میز تلویزیون استفاده کرد. بنابراین اگر قصد دارید دکوراسیون هماهنگی را در منزل خود داشته باشید، ممبران به شما قدرت انتخاب بیشتری می دهد.

 

کابینت ممبران رنگ طوسی


 

 


ارسال نظر درباره این موضوع


آخرین مطالب