کابینت ممبران گردویی

کابینت های ممبران در واقع تنها کابینت هایی هستند که در هر دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می شوند. کابینت ممبران یا وکیوم نظر اکثر طرفداران کابینت های روکش چوب و چوب را به خود جلب کرده است.

کابینت ممبران گردویی

کابینت ممبران یا وکیوم نوعی از کابینت های چوبی است که جنس مغز آن از نوع MDF  و یا نئوپان است که البته از نئوپان به دلیل پایین بودن کیفیت به ندرت استفاده میشود و تفاوت آن با کابینت MDF  در نوع روکش است. در واقع کابینت ممبران نوعی کابینت MDF  است که  روکش آن با تکنولوژی وکیوم انجام گرفته است.البته یاد آوری این نکته لازم است است که جنس بدنه تمام کابینت ها از MDF سفید میباشد و تفاوت انواع کابینت در نوع درب های آن میباشد.رنگ گردویی در بین رنگهای کابینت ممبران ، بسیار پر طرفدار می باشد.استفاده از رنگ های تیره مثل رنگ گردویی همانند سایر کابینت ها برای آشپزخانه هایی که نور زیاد و فضای بزرگی دارند مناسب تر است .

طرح های کاربردی از مدل کابینت ممبران گردویی شیک و جدید

مدل کابینت ممبران از جمله جدیدترین مدل های کابینت کلاسیک است که با استفاده از حکاکی دستگاه CNC روی MDF ساخته می شود. این حکاکی ها در طرح ها و با ایده های مختلفی انجام می شود. سپس با استفاده از روکش های متنوع و ضد آب پی وی سی بصورت یک پارچه وکیوم می شود. نتیجه این تلاش ها, مدل های متنوع کابینت ممبران است که برای انواع آشپزخانه های مدرن و شیک مناسب است. تصاویر زیر نمونه ایی از این کابینت ها را نشان می دهد.

 

ممبران گردویی جدید

 

کابینت ممبران گردویی شیک

 

کابینت ممبران گردویی جدید

 

ممبران گردویی جدید

 

کابینت ممبران گردویی روشن

 

 

 

کیفیت کابینت ممبران

کیفیت نهایی کابینت ممبران تحت تاثیر عواملی از قبیل چسب استفاده شده ،ضخامت و جنس روکش پی وی سی و دستگاه وکیوم می باشد که این فرآیند را انجام می دهند.در صورتی که هر کدام از این عوامل از کیفیت مناسب برخوردار نباشند کابینت ممبران نا مرغوب بوده

و احتمال جدا شدن روکش از ام دی اف یا چین خوردن روکش پی وی سی و ناهموار شدن سطح کار وجود دارد.

کابینت ممبران جدید

همانطور که گفته شد کابینت ممبران از جدیدترین کابینت های سبک کلاسیک می باشد .کارخانه هایی که روکش ممبران تولید می کنند پیوسته در حال به روز رسانی رنگها و طرحهای روکش ها هستند .ابزارهایی که برای ایجاد نقش و نگار و حکاکی روی درب ها می توان استفاده کرد.دارای محدودیت نبوده و روز به روز می توان طرح های جدید ایجاد کرد .اما یکی از ایده هایی که می توان برای به‌روز کردن کابینت ممبران از آن بهره برد ،استفاده از دو رنگ در روکش درب هاست .معمولاً کابینتهای کلاسیک تک رنگ ساخته می شود .اما می توان سنت شکنی کرد و با استفاده از یک رنگ دوم ظاهر جدید و مدرنی به کابینت ممبران داد .و با استفاده از پتینه کاری بر روی گل ها و سرستون ها ظاهری اشرافی و شیک به کابینت ممبران بدهیم .

 

قیمت کابینت ممبران گردویی

به طور کلی قیمت کابینت ممبران خیلی زیاد نیست و شاید فقط کمی بیشتر از متوسط باشد. البته این کاملاً بستگی به طرح ها و میزان پر کار یا کم کار بودن طرح کابینت دارد.


ارسال نظر درباره این موضوع


آخرین مطالب